Archive for January, 2007

Zie je dat gat in de lucht?

Sunday, January 28th, 2007

Klamme handjes…
Zal het pakketje goed aangekomen zijn? Is het niet kapot gegaan? Even Track & Trace checken. De chauffeur is wel verdacht lang op weg.
In afwachting op een reactie op onze moodbox.
Vanochtend tot grote verbazing een post op de weblog van Herbert.
Het is goed gegaan.
Morgen is blij
http://herbertvanhoogdalem.wordpress.com/
klik op ‘ out of the box’
 
 

Nog een half jaar…

Thursday, January 25th, 2007

Soms vergeten we het zelf nog wel eens. Totdat je lastig wordt gevallen door een docent die je eraan herinnert dat je wel even die hele papierhandel moet regelen, wil je je studiepunten innen.
Ohja.
Dus Morgen is niet alleen bezig met de creatieven uit te hangen, maar zit de komende weken ook nog even in de papieren… […]

post!

Saturday, January 20th, 2007

Jaaaa! We hebben ons eerste ik-moet-je-iets-vertellen-briefje geretourneerd gekregen! Afgelopen dinsdag waren we op bezoek bij Saatchi&Saatchi in het kader van Morgen wil de wereld veroveren. Hebben we gezellig met Robert Essenstam een kopje thee gedronken en natuurlijk heeft hij ons de nodige tips en informatie gegeven. Bij hem hebben we ook even een leeg briefje […]

Mac2Go

Saturday, January 20th, 2007

 

Gister hebben we een fotoshoot gedaan voor de Mac2Go. En ik zie al vragende oogjes. Ja, de auto die je ziet is inderdaad een BMW 530 xd (leuk detail: E80.000)!

briefje voor verhaaltjes

Thursday, January 18th, 2007

 

 

Verhaaltjes!

Wednesday, January 17th, 2007

Wij houden van verhalen. Mooi, kneuterig, vies, wijs, overdonderend. En het liefst persoonlijk aan ons geschreven, ouderwets met de hand.
Wij willen mensen graag iets vertellen, maar vinden het ook leuk als mensen ons iets willen vertellen. Dus we hebben iets bedacht:
Iedereen aan wie we de komende tijd een bezoekje aan brengen krijgt van ons een envelop, […]

Conquer the wooooorld

Thursday, January 11th, 2007

Ja, je hoort het goed. Morgen gaat de wereld veroveren. Leuk he!
Volgende week gaan we langs bij een paar gerenommeerde reclamebureaus om alle kennis die zij hebben eruit te wringen en in ons op te nemen. Want wie kan je het best vertellen hoe je de top bereikt? Juist.
Wij zijn er klaar voor, kom maar […]